Ketvirtadienis, 10 liepos, 2025

Naujausi

Operatorius atsisakė siųsti pagalbos automobilį, kai mama netyčia užrakino 2 mėnesių kūdikį automobilyje

Kokį skaičių turėtume visada atsiminti atsidūrę kritinėje situacijoje? Tas skaičius yra 112. Vieną, labai karštą dieną Lacey Guyton netyčia užrakino savo dviejų mėnesių dukrą automobilyje. Moters močiutė nusprendė paprašyti policijos pagalbos. Juk tai iš tiesų buvo ekstremali situacija! Tačiau dispečerio reakcija ją netikėtai nustebino.

Sunerimusiai moteriai buvo liepta susisiekti su mašinų nuvilkimo įmone ar mechaniku. Lacey pasidalino šia siaubinga situacija savo socialiniame tinkle „Facebook“.

2018 m. rugpjūčio 18 d. Lacey aplankė savo močiutę Voterforde, Mičigano valstijoje. Būtent tada, ji netyčia mašinoje uždarė savo dviejų mėnesių dukrą Rainy ir mašinos durys užsitrenkė! „Buvo baisu! Tai buvo blogiausia diena mano gyvenime“, – 2018 metų rugpjūtį „WJBK” sakė ji.

Ji paprašė močiutės nedelsiant paskambinti 112

Lacey močiutė Mary Riley paskambino 112. Lacey tuo metu griebė didesnį akmenį ir bandė juo daužyti stiklą. Tačiau tai neatnešė jai laukto rezultato. Taigi, senelis davė jai kažkokį įrankį stiklui išdaužti, bet ir tai nepadėjo.

Kol Lacey labai stengėsi patekti į savo automobilį, Mary kalbėjo su 112 pagalbos operatoriumi. Ji papasakojo apie jas ištikusią problemą, o kitoje telefono pusėje esantis asmuo atsakė, kad „deja, jie neatidarinėja užtrenktų automobilių durelių“. Mary sakė, kad iš tikrųjų apstulbo, kai tai išgirdo. Viskas, ką jie galėjo jai pasiūlyti, buvo paskambinti tai galinčiai padaryti įmonei.

Nebuvo laiko kviesti galinčio padėti žmogaus

„Nemanau, kad turime laiko paskambinti įmonei, kuri galėtų padėti,“- sakė Lacey. – „Nežinau, kiek laiko turime, kol ji nualps.“

Šį kartą Lacey pati paskambino 112 ir jai į skambutį atsakė tas pats operatorius. Ji suteikė jam tą pačią informaciją ir iš jo išgirdo tą patį atsakymą, kad jie nesiunčia žmonių atidaryti užstrigusių automobilio durelių.

Taigi, operatorius nukreipė sunerimusią mamą į tai galinčią padaryti kompaniją. Lacey ėmė prašyti pagalbos tiesiog gatvėje, nes žinojo, kad turi skubiai imti veikti, kitaip Rainy gali ištikti šiluminis smūgis.

Lacey išdaužė galinį automobilio stiklą

„Patikrinau Rainy būklę ir pamačiau, kad ji nustojo verkti. Jos akys po truputį ėmė užsimerkti. Tą akimirką aš nežinojau, ar ji nori miego, ar mano vaikas miršta“, – „Facebook“ socialinio tinklo paskyroje rašė ji. „Žinojimas, kad jokia pagalba šioje kritinėje situacijoje nepadės išgelbėti mano kūdikio, buvo blogiausias jausmas pasaulyje“.

Laimei, du kartus smogusi kietu daiktu į galinį stiklą, Lacey sugebėjo įlįsti į automobilį ir ištraukti Rainy. „Ji buvo tikrai visa sušilusi, rėkė ir buvo visa permirkusi prakaitu“, – sakė Lacey. „Ji ten išbuvo apie 10 minučių, bet beveik iš karto po stiklo išdaužimo ją ištraukėme. Parsinešėme namo, kad ji atvėstų“. Pagalbos įmonė atvyko tik praėjus daugiau nei 10 minučių po to, kai Lacey ištraukė Rainy iš įkaitusio automobilio.

Policija atsiprašė už netinkamą reagavimą

Policijos vadovas atsiprašė Lacey dėl susidariusios situacijos ir patikino, kad pagalbos negalėjęs suteikti 112 pagalbos linijos dispečeris bus tinkamai nubaustas. „Įvyko didelis nesusipratimas“, – sakė viršininkas Scottas Underwoodas. „Kai skambinate 112, tikitės, kad kažkas ateis ir jums padės. Šiuo atveju, mes tikrai turėjome tai padaryti. Mes padarėme klaidą ir turime ją kuo skubiau ištaisyti.“

Nors Lacey padėkojo už atsiprašymą, ji nemanė, kad šioje situacijoje yra kaltas netinkamas apmokymas. „Žmonėms nereikia apmokymų, kad žinotų, kada gali atsitikti ir taip, tiesiog reikia suteikti pagalbą“, – rašė ji.

Dabar Lacey nori informuoti kitus, kad jei jie kada nors atsidurs panašioje situacijoje, pabandytų išdaužti galinį stiklą. Apgailėtina, kad paskambinus pagalbos numeriu 112 ir tikitės gauti skubią pagalbą, bet pagalbos centras nesiunčia pagalbos net tada, kai jūsų vaikas uždarytas į karštą automobilį…

Tai siaubinga!

Įdomūs video

Taip pat skaitykite:

---