Dar 2022 metais Kinijos bendrovė „Oppo“ užmezgė strateginę partnerystę su legendiniu fotografijos prekės ženklu „Hasselblad“. Tai buvo reikšmingas žingsnis tiek „Oppo“ kaip gamintojai, tiek apskritai mobiliųjų kamerų technologijų vystymuisi.
„Hasselblad“ vardas daugelį metų siejamas su profesionalia fotografija ir aukščiausia vaizdo kokybe. Bendradarbiaudama su šiuo prekės ženklu, „Oppo“ siekė pagerinti savo išmaniųjų telefonų fotografines galimybes, pasiūlydama vartotojams geresnę spalvų atkūrimo, dinaminio diapazono ir vaizdo apdorojimo kokybę.
Naujas etapas: pasaulinis „Oppo“ ir „Audi“ licencijavimo susitarimas
Viena didžiausių Kinijos technologijų kompanijų „Oppo“ daug dėmesio skiria ne tik išmaniesiems telefonams ir jiems skirtoms technologijoms. Šiandien „Oppo“ produktų vadovas Pete’as Lau paskelbė, kad bendrovė pasirašė pasaulinį licencijavimo susitarimą su „Audi“.
Pagal šią sutartį „Audi“ įgyja teisę naudotis „Oppo“ turimais esminiais 5G technologijų patentais. Pasak P. Lau, šis susitarimas sujungia belaidžio ryšio inovacijas ir automobilių inžinerinį meistriškumą, siekiant sukurti išmanesnę vairavimo patirtį, paremtą geresniu ryšiu.
Ką reiškia toks licencijavimo susitarimas?
Tokio tipo patentų licencijavimo sutartys yra įprasta praktika technologijų srityje. Jas sudarydamos įmonės siekia teisėtai ir skaidriai naudoti viena kitos intelektinę nuosavybę, ypač kalbant apie esmines, standartizuotas technologijas, tokias kaip 5G ryšys.
Vis dėlto svarbu pabrėžti, kad šis susitarimas nereiškia, jog „Oppo“ ir „Audi“ pradės kartu kurti bendrus produktus ar vykdyti bendrus projektus. Tai nėra strateginė produktų kūrimo ar prekių ženklų partnerystė tradicine prasme.
Finansinis ir technologinis bendradarbiavimo aspektas
Susitarimas reiškia tik tai, kad „Audi“ mokės „Oppo“ už teisę naudoti jos patentuotą 5G technologiją savo automobiliuose. Kitaip tariant, „Audi“ integruos „Oppo“ sukurtus 5G sprendimus į savo transporto priemones, kad užtikrintų patikimą, spartų ir šiuolaikinius standartus atitinkantį mobilųjį ryšį.
Tokie licencijavimo modeliai leidžia automobilių gamintojams pasinaudoti jau sukurtais, patikrintais technologiniais sprendimais, o technologijų bendrovėms – gauti papildomų pajamų iš savo intelektinės nuosavybės ir tęsti inovacijų kūrimą.