Dirbtinis intelektas pavojuje? Reklamos bumas „Gemini“ gali paversti pavojingu manipuliacijos įrankiu

Stasys Vaičiulis
3 min. skaitymo

Pastaruoju metu viešojoje erdvėje pasigirsta kalbų, kad „Google“ gali keisti savo dirbtinio intelekto (DI) pokalbių programą „Gemini“. Nors įmonė oficialiai ramina vartotojus, pats tokios temos iškėlimas kelia įtampą. Vos tik pradedama svarstyti apie reklamas, ima svyruoti pasitikėjimas patogumu ir paslaugos neutralumu.

Skelbiama, kad „Google“ jau bendravo su potencialiais reklamos užsakovais, o tai leidžia manyti, jog tam tikri planai gali būti rengiami ateičiai. Oficialus įmonės atstovas šiuos teiginius neigia, kartu pabrėždamas, kad šiuo metu nieko keisti neplanuojama. Toks atsargus formuluotės tonas daugeliui skamba kaip atviros durys galimiems sprendimams ateityje.

Vartotojai gerai prisimena, kad reklamos į skaitmenines paslaugas dažniausiai ateina pamažu ir būtent tada, kai įrankis jau tapęs kasdienybe. Jos atsiranda žaidimų konsolėse, pigesniuose srautinių platformų planuose, net elektroninėse skaityklėse. Todėl net jei šiandien „Google“ ramina, jog pokyčių nebus, rytojaus kryptis lieka iki galo neaiški.

Vaizdo registratoriaus pavyzdys

Reklamų šešėlis virš „Gemini“

„Adweek“ publikacijoje teigta, kad reklamos „Gemini“ programoje galėtų pasirodyti jau artimiausiais metais. „Google“ reklamos padalinio vadovas tai paneigė, tačiau jo žodžiai, jog „šiuo metu planų nėra“, daugeliui pasirodė dviprasmiški. Vartotojai šį sakinį linkę suprasti taip: kol kas neplanuojama, bet ateityje viskas įmanoma.

Nerimą stiprina ir platesnė rinkos logika. Dirbtinio intelekto paslaugų kūrimas ir palaikymas kainuoja brangiai, o reklama daugelį metų buvo pagrindinis „Google“ pelno šaltinis. Todėl natūralu, kad įmonė ieško būdų uždirbti ir iš naujų produktų. Jei reklamos vis dėlto atsirastų, tai reikštų mažiau švarų, ramesnį naudojimąsi programa, o patogumas faktiškai taptų kaina už nemokamą prieigą.

„Premium“ klasės vaizdo registratorių pokyčiai

Trijų vaizdo registratoriaus kamerų sistema

Tuo metu kitoje technologijų srityje – vaizdo registratoriuose – stebima priešinga tendencija: produktai ne pinga supaprastėdami, o bręsta ir tobulėja, siūlydami vis daugiau galimybių. Per pastaruosius metus vaizdo registratoriai iš paprastų įrašymo įrenginių tapo pažangiais stebėjimo centrais, galinčiais fiksuoti ne tik kelią prieš automobilį, bet ir aplinką bei saloną. Šiuolaikiniam vairuotojui rūpi saugumas tiek kelionės metu, tiek stovėjimo aikštelėje, todėl vis dažniau renkamasi sprendimus be kompromisų.

„Prido“ modelis „i12 Pro 3 View HDR“ yra būtent toks – atspindintis kompleksinį požiūrį į saugumą ir vaizdo kokybę. Aukštos klasės „Sony Starvis 2“ jutiklis užtikrina geresnį matomumą prasto apšvietimo sąlygomis, o HDR ir WDR technologijos padeda išsaugoti aiškias detales tiek ryškioje saulėje, tiek šešėlyje. Priekinė kamera gali įrašyti vaizdą net iki 5K raiška, o naudojant visas tris kameras priekinis vaizdas lieka 4K, tuo tarpu galinė ir saloninė kameros filmuoja Full HD formatu. Taip sukuriamas išsamus kelio ir automobilio vidaus situacijos vaizdas, suteikiantis vairuotojui papildomą saugumo ir užtikrintumo jausmą.

Dalintis šiuo straipsniu
Komentarų: 0

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *